Sunday, April 18, 2010

update malam-malam

wah....hari ni aku update memalam buta....gila tak caya.... takpe2, abaikan... hari ni mood aku agak baik sampai la waktu tengahari tadi...humph...mood terus spoil... tengahari tadi mase aku lepak2 kat ofis kak g ade sorang kawan ni datang...sembang2 then dia ajak teman g putrajaya...tak tau jalan kate dia... so aku pun on lah....semuanya ok sampai urusan yang sepatutnya selesai... then member ni ajak la g alamanda, nak releks2 katanya...aku pun ok je la, mengenangkan aku memang tak de aktiviti lagi dah petang tadi...semua ok lagi sampai la satu tahap ntah ape kene dia ni mula buat perangai...aku dah mula bosan dah mase ni, tapi mengenangkan member aku diamkan aje la... makin lame makin menjadi... duk dengar lagu mendayu2, ape tajuk tu...." baik-baik sayang" nyanyian wali band kalau aku tak silap.. mase lepak minum tu ok g la,tapi mase jalan pun dia dengar gak lagu, pasang kuat2 siap nyanyi kuat2 g.... sampai aku naik segan jalan ngan member nih...aduiyai...serius aku malu gile... mase nak masuk wayang tu pun member ni leh ngan selamba pasang lagu tuh. sampai aku tegur baru la dia matikan... aku dah mula rase annoying...gila menyesal kuar ngan dia... kuar wayang dia pasang g lagu tu, siap nyanyi2 g... dalam kerete sepanjang dari alamanda sampai ke bangi dia duk ulang lagu tuh...nyanyi sorang2, konon layan perasaan frust..dem!! tension gile aku...aku pun frust, tapi tak de la mcm tu sangat.... kalau ye pun nak frust jangan la sampai malukan member... aduh... tobat dah pas ni aku tak nak kuar berdua ngan ko....anda-anda, bayangkan anda tengah nak lupakan frust then kawan anda duk layan frust dia kat anda, pasang lagu mendayu2 duk ulang2 1001 kali...duk nyanyi kuat2..kalau lagu len2 tak pe kot...tapi bayangkan lagu yang same....

2 cakap-cakap:

Husna Adilah said...

:-) awak suka wali band?

lensa mata said...

suka.....tapi kalau dah ulang2 banyak kali muak lak jadinye....