Sunday, April 18, 2010

duh.......

aku rasa memang sepatutnya aku berhenti merokok....stamina aku dah hilang, sekarang aku mula mual n pening dengan bau rokok....pelik, padahal aku adalah seorang perokok...malam tadi pun aku pening gila2, rasa perut pun memulas2, macam masuk angin, macam nak pitam pun ada...hush..dah la malam tadi just bawak motor aje, sejuk2 ngan kepala agak berat...mungkin sebab aku terlalu banyak hisap rokok...dah 3hari kot aku rasa mcm ni...mungkin...setelah lama tak hisap rokok then aku tiba2 hisap dengan rakus, aduiyai...dalam seminggu ni sahaja aku dah habis 8 kotak dunhill 14+20... ape lah nak jadi... en.amir!!mana semangat anda selama 4 bulan lepas???mane??mane?? kuatkan semangat en. amir, mulakan lagi usaha baru!!! haha...kali ni boleh bertahan berapa lama agaknya? hari ni aku belum bersarapan rokok lagi...try la puasa rokok hari ni...

0 cakap-cakap: