Monday, April 26, 2010

oh...masih demam di hari ke-3

hoho~~hari ni dah 3 hari aku demam, rasanya dah makin pulih, just badan ni terasa lemah sebab dah 3 hari perut ni reject makanan yang masuk.aku cuma mampu bergantung pada air soya sebagai sumber tenaga.semalam adalah hari yang sangat teruk. petang semalam nak tak nak aku ke klinik, check semua siap ambik darah in case of denggi,petang nanti baru dapat result. check semalam tempreture cecah 38.5'C. sangat tinggi...patutla aku menggigil dengan teruk...malam tadi aku tidur kat rumah kak G, dia risau aku tidur sorang2 kat rumah, takut jadi sesuatu yang tak diingini.harap2 demam ni cepat recover. thanks to insan2 yang ambil berat kak G, kak Nomah, kak ina, abang nizam, abang man dan insan2 lain...tapi aku masih rasa kekurangan...jarak aku dan dia makin jauh, dia sudah bahagia...

0 cakap-cakap: