Wednesday, May 26, 2010

ya tuhan.... aku rindu...

huish...aku rindu pada siapa? my mum, dad, my family and my friends of course.... ya, ramai kawan2 aku dah mengorak langkah sambung study over sea, sambung dalam mesia, ada ramai gak yang dah kerja and also dah kawin... tapi kali ni aku tak nak cerita bab2 rindu kat manusia, haiwan atau apape yang masih hidup atau pun yang dah meningal dunia. kali ni aku nak cerita tentang kerinduan kepada life lame yang dah aku tingalkan. bukan sebab aku benci, tapi sebab desakan masa yang semakin menyempit... aku rindukan aktiviti lama aku, sewaktu aku aktif dengan aktiviti outdoor... aku rindukan futsal, aku rindukan bola, aku rindukan jungle trecking, aku rindukan repelling, aku rindukan semua aktiviti tu... bola dan futsal aku dah tak boleh main lasak2 disebabkan kecederaan belakang n bahu, n aktiviti lain aku di bataskan oleh waktu...

aku rindukan suasana tenang waktu aku mendaki, aku rindukan kebebasan waktu aku melihat horizon di puncak.. hilang segala lelah waktu aku melihat ketenangan, kebesaran ciptaan tuhan.. terasa semua masalah yang bersarang dalam kepala ni hilang..pergi ditiup angin dingin...ya tuhan, aku perlukan suasana begitu waktu ini. aku perlu...

aku sangat rindukan detik ni... gunung stong:nov 2006

saat di kampung orang asli

kayak di nenggiri

hanya di PD

berkelah...rindukan saat ni...

berincang, perhatian: sebelah tu bini orang...haha~

aku mahu ketenangan, aku mahu lupakan masalah, aku mahu tinggalkan tekanan yang menghimpit sejak beberapa bulan ni. mampu ke aku harungi lagi tekanan ni?

0 cakap-cakap: