Thursday, May 6, 2010

huargh.......

sesudah 9 hari aku demam termasuk beberapa hari demam denggi, alhamdulillah aku dah ok....huhu~~semua sudah ok, nafsu makan pun sudah ok...cuma 1 nafsu je yang tak ok, nafsu merokok...hehe...sepatutnye aku masuk wad hari sabtu lepas, tapi aku mengelak...then hari isnin aku check darah semula, platlet semua dah normal...selamat aku...dari hari aku demam sampai la hari ni aku baru isap 4 batang rokok, itupun main2, merokok just sebab malas nanti orang tanye "eh, ko tak isap rokok ke?"malas aku nak jawab, sebab sebelum ni aku dah lame berhenti, then isap rokok balik. la ni berenti balik... haha...tak kisah la, yang penting sekarang aku dah tak bergantung kat rokok. just hidup macam biasa...sangat bosan hidup sendiri, solitary macam budak kecik dua ekor tu( dah lame tak buat entri pasal diorang). hari ni pun update suka2, tak ade ape pun sebenarnya aku nak cerita...just hidup yang tipikal...

0 cakap-cakap: