Thursday, May 20, 2010

ape perlu dibawak ye?

esok kemungkinan besar aku akan outstation tuk beberapa hari, tuk conduct n handle kan projek bos aku... projek tak le besar, tapi mungkin banyak yang aku akan dapat belajar kat situ disamping aku apply pengalaman yang aku yang lepas2...orang kata kalau skill lama sangat tak guna lame2 leh jadi tumpul...?betul ke? entah ler..... sekarang aku tengah standby je tnggu call dari dia, mungkin malam ni berangkat, mungkin esok pagi atau mungkin akan delay lagi...hurm, wondering n playing a riddle dalam kepala sendiri...jadi ke~tak~jadi ke~tak....haha....

sepatutnya dah dari minggu lepas lagi team kami kene pergi, tapi atas sebab2 tertentu yang tak dapat di elakkan, hujan dan lain2 halangan yang memang orang kata sebagai ujian lah...hehe...nak terang satu2 panjang sangat... team kerja2 civil tak dapat siapkan diorang, so effect la kat kerja kami...xpe2, biar lambat asalkan kerja perfect, kurang2 kami pun dapat buat preperation yang lebih detail....

tapi masalahnye, aku je yang tak prepair apape lagi ni... baju tak basuh lagi, baju tak pack lagi, barang kerja personal tak list lagi...huhu~kalau bos suh berangkat malam ni...? masak la jawabnye...minggu ni aku agak tak ade masa tuk diri sendiri, kerja agak padat. cuma malam je ade masa sikit tuk aku bergembira, berfesbuk ngan kawan2 dan ber-blog-ing... malam je la kot masa tuk aku release kepenatan seharian bekerja... nak keluar pegi jalan?malas la... sekali2 boleh la... itu pun pegi man-sumbang-kan suara sendiri, sampai serak2 seksi la dibuatnye....

kadang2 aku terfikir sendirian di waktu subuh... waktu minda masih tenang, aku terfikir kalau la masa ni sesuatu yang paling aku takuti terjadi, waktu ni aku di landa ujian dan dugaan, macam mane aku nak handle emosi aku? mujur lah semuanya dah terjadi sebelum waktu ni... dan alhamdulillah semua dah selesai, walaupun bukan dengan cara yang sepatutnya... biar lah jelas, baru hati boleh tenang.... ish2...teragis kot??hehe~

er... nak siapkan listing la, hehe...masak kalau aku tak siapkan ni, pas tu esok kene pegi outstation lak...ape nak jawab kat bos...?hehe.... alamat membebel la tuan besar nanti...bubye...mungkin aku tak online beberapa hari ni...

0 cakap-cakap: