Thursday, May 13, 2010

hari ni kerja kalang kabut...hush~~

letih habis hari ni...tau kenape? hari ni sepatutnye aku outstation kat some place yang agak jauh, tapi at last delay lak...x pe la, nak wat cane kan? so kene la tunggu call seterusnye....

heh...aku tak nak cite pasal keje aku, hari2 keje n malam pun nak keje x dapat la kan...? heh, setelah agak lame depress, sekarang aku dah ok...mase hari tu dia cakap dah x nak aku kontek dia pun aku dah ok sebab aku memang dah jangka dari awal lagi, tapi aku terkilan ngan cara dia pergi. x pe lah...mungkin tu cara dia...sekarang aku pun dah ok, just go on ngan life aku, x de masalah la n mende2 ngarut ni dah x de effect life aku...just tabiat lame aku la susah nak hakis...haha...lantak la, layan je la ape yang jadi pas ni... lala~~

so pas ni kene la hati2...malas nak layan2 perasaan ni...dah2...x yah ngarut...lantak la, yang penting aku tak kusut dah...:)

0 cakap-cakap: