Friday, August 28, 2009

puasa oh puasa...hari ke-6

ni bukan perut aku


uh...hari semalam x de ape yang berlaku....melainkan aku sakit perut semata2..huhu...start dari tengahari kot sakit perut tu..pedih mencucuk2..puan gastrik datang lagi.. tapi tak la parah sangat,aku masih mampu bertahan..haha...semalam pun bos baru masuk ofis..masuk2 dia terus hulur kurma..wah...tak payah beli kurma kat pasar dah..1 tapawere(betul ke aku eja ni..??) dia bagi...time2 sakit perut tu lak keje banyak,kne kuar setelkan beberapa urusan yang agak kritikal..aduyai....sabar jela...habis ofis hour kul 5 tu aku terus ke bazar beli juadah buka puasa +nasik+ayam percik+tepung pelita+air soya=rm7..pas tu terus g 7-11 beli susu kotak jenama dutch lady...perut dah pedih gle,tapi mampu bertahan lagi..sampai kat rumah terus tido sementara nak tunggu buka puasa..time buka tu aku terus bantai minum susu,solat dulu pas tu baru layan makan... agak lama gak kepedihan tu berkekalan..tension tul aku...

0 cakap-cakap: