Thursday, August 20, 2009

baru pas study


uhuk2...!penin kepala aku ngadap nombor banyak2 ni...aku rase dah macam main game sodoku pun ade gak..cume beza math ngan sodoku ni, sodoku ade kotak2 n math kene buat perkiraan berdasarkan kaedah..kaedah dia lak bukan pendek..nak selesaikan 1 soalan pun meleret sampai penuh 1 page...sudahnye aku sendiri yang tak faham ape sebenarnye soalan tu nak...hehehe...akhirnya aku fedup dan kat depan komputer gak aku melekat..buat entri yang merapu2 dan akhirnya aku sendiri yang bosan...huhu.. malam ni aku nak study lagi,mantapkan ape yg aku masih tak faham...(aku tak faham semua sebenarnya!!!) mase ade lagi dua hari..dan aku masih ada 1 assignment yang perlu dihantar esok..aku sedang berusaha siapkan..study?aku masih kurang pasti samada leh score atau tak..

>



risaunye... tadi pn my mum call tanye samada aku balik kampung tak sempema puasa pertama,serba salah aku nak jawab,aku tau my parent cukup2 berharap aku balik..tapi apakan daya... ( aiseh, macam p.ramli la pulak)at last aku terus terang je mengatakan aku tak dapat balik sebab ade exam..my mum just kate ok je dan dia bagi tau sume akak2 aku balik buka puasa same2 hari sabtu nanti...hari sabtu nanti dah puasa?aku dah boleh bayangkan keadaan aku hari sabtu dan ahad nanti dan sepanjang minggu sebelum hari gaji..keadaan aku bersahur dan buka puasa..kemungkinan besar mee megi jadi peneman setia..huhu..sedeh gila bila fikir balik..yang paling aku sedih,aku tak dapat terawikh tertama kat kampung..tak pe lah..ni la harga pengorbanan yang aku kene bayar kot..sabar2..


0 cakap-cakap: