Wednesday, August 26, 2009

puasa oh puasa...hari ke-4


hoho...aku tada ape nak cerita....sedar tak sedar dah 4 hari pose..yay..!! semalam aku rasa hari yang agak bizi...mula2 aku buat datang ofis adalah bukak blogger n update..huhu...siok betul..pas tu ade keje sikit...kene pegi bank atas beberapa urusan..siap semua..tengok jam dah pukul 1 petang..alamak..!!petang ni ade kelas..
so aku balik ofis..relex kejap..then terus run pegi kelas la..kat kelas dgr lec membebel2,ntah ape yang dibebelkan pun aku tak tau...haha..abis kelas dalam kul 6pm..kat ujung kelas tu lec aku cakap ni kelas last dia,sebab dia nak sambung blaja..bis kelas aku pg solat jap pas tu terus pegi bazar ramadan dak2 kolej..nak g bazar kat sek16 dah tak sempat..aku tengok kat bazar tu pun macam tak de apape je.. so semalam aku beli sikit je+nasik ayam+roti john+air tembikai+dan sume tu berjumlah RM7.50.. pas beli tu aku terus balik umah..sampai umah pun dah pukul 7pm...so aku pun terus mandi n tunggu nak buka puasa..elok je habis buka n solat abang ipar aku kol,suruh datang rumah dia,ada keje sikit katenye..sudahnye sampai pukul 1.30 pagi..huhu..1 lagi malam tanpa terawih..hehe.. sampai kat rumah aku dah nak siap2 nak tidur ade lak bunyi alarm kereta beruk mane ntah bunyi..yang jadi sakit hati tu, alarm tu bunyi dari aku balik tu sampai jam 3.30 pagi kot..hampas sungguh beruk tu..kejap2 alarm tu bunyi,owner dia matikan pas tu bunyi lagi..memang tak leh tido langsung..sudahnye sebab dah x tahan sangat aku bukak tingkap n bagi ayat best kat owner dia "wei barua,try tengok ko punye pintu tu rapat ke tak...orang lain pun ade kereta tak de pulak melalak sampai pagi.." tak lame pas tu aku nampak 1 perempuan berjalan pegi kat kereta dia(kancil je pon...) g check pintu sume..pas tu terus aman..tak de lagi bunyi alarm..urgh...hampas...membazir waktu tidur betul..kul 5.30 pagi nak kene bangun sahur lak..pas subuh sambung tidur..ni aku datang keje pun ngan mata rabak je...hampas...

0 cakap-cakap: