Tuesday, August 18, 2009

2nd day puasa+exam engineering math??




what the...hampas betul...aku dah plan baek punye nak pose pertama n kedua kat rumah ibunda terchenta,tau2 semalam mamber aku call kate hari ahad ni ada exam lak..aduh..sedey betul..just nasib baik aku tak bagi tau mak abah aku lagi yang aku nak balik..kalau x, mesti diorang sangat2 berharap..yela,anak lelaki tunggal katekan..apekan daya..






aku mintak maaf la kalau ade lecturer yang terbaca post ni...lecture math aku memang macam ni..dari aku semester 1 diploma dulu lagi diaorang memang suke sangat buat exam hari ahad..betul2 mengganggu@dengki..(mungkin...?).agak2 kenapa diaorang suka sangat buat exam hari ahad dan apakah rasionalnya exam hari ahad?mungkin sebab tak nak ganggu study week?mungkin...mungkin sebab diaorang tak de tempat nak jalan2?mungkin...mungkin diaorang tak de kampung atau dah dibuang keluarga?mungkin... tapi yang pastinya aku cukup2 kechewa dengan keadaan ni...aku nak balik kampung...!!!!!! kenape la dorang ni tak de mase lain nak pilih..pilih la time hari pekerja ke,hari guru ke,tahun baru cina ke..ni awal puasa.....!huh..dah la kelas sume senja,dekat2 nak buka puasa baru habis kelas..hampas.. tapi apakan daya..aku cuma seorang pelajar..



dan diaorang pensyarah..

1 cakap-cakap:

Anonymous said...

sian dia
good luck exam k