Tuesday, August 3, 2010

in a deep pressure.


gosh!!bulan ogos baru je menjengahkan muka, tapi dah macam-macam perkara berlaku. hal peribadi, kewangan, relationship, kerja, emosi semua huru hara.damn!! i hate those feeling. rase macam kene sembelit and at the same time kau ade buasir.

hal peribadi aku, ya. aku ade masalah dengan housemate aku. kau boleh bayangkan tak, kau duduk 1 rumah dengan mamat lanjut usia tapi mentaliti sangat-sangat haram jadah. 24-7 fikir pasal seks.. time makan cite seks, time tengok TV seks, cerita main dengan pompuan itu ini.bangga dengan ape yang dia buat. damn, what the hell? kau buat jahat tu kau fikir kau boleh masuk syurga? jilat bontot la... haram jadah, kau dah kawin buat cara dah kawin. yang kau nak gatalkan kote kau cari puki lain ape hal?semalam kau dah kene sound tepet ngan aku, hari ni nak cerita balik hal yang same apehal? sedar la kau dah ade rumah tangga, bini kau tanggung kau semua. kau tak reti malu ke...? kasi simpan la kau punye kote tu dalam akuarium ikan emas. ade kote nak buat ego kau je nak buat ape?ego tahi la...

bab kewangan, yes. aku bermasalah bulan ni. dan kali ni is the worse... tapi nak buat macam mane, silap aku sendiri. almost half of gaji aku habis kat bil dan macam-macam bayaran yang mengarut + tuk my convo. nevermind bout that.

relationship, emosi n kerja, ye. aku tak happy tentang those things..langsung tak happy. pegi keje pagi-pagi lagi dah dengar big bos membebel, kalau memang salah aku takpe, aku boleh terima. but if bout others fault, WTH? ingat aku ni katak yang boleh buat mata bulat comel time kene bebel? but it's a must. kalau dah name keje dengan orang tu la yang kite kene tanggung. tentang relationship, aku malas nak cerita. emosi? heh...semua berkait...mood aku sangat down. haih, can't wait for that moment.

betul kata siggplus, "Dasar Meleis, ciom dan jilat bontot tu perkara biasa. Orang kata, nak hidup kan? Haha. Pui. Aku lagi suka orang yang kritis, dari yang jenis ikut telunjuk. Kipas depan belakang. Nak hisap rokok tolong nyalakan. Sangap tolong suakan bontot. Kita ada helmet darth vader, kita ada lubang, jadi gunakan 2-2 tu untuk kemajuan kita sendiri. Revolution tu perlu. Rebel tu penting. Kalau tak puas hati, simpan dalam puki." memang sakit owh.yes, bahasa aku kasar malam ni, yang penting aku sekarang rasa agak puas hati.

0 cakap-cakap: