Thursday, July 22, 2010

akhirnya.....


"My life has been one great big joke, a dance that's walked a song that's spoke, I laugh so hard I almost choke when I think about myself."

hush...akhirnya aku berjaya gak lepas dari waktu-waktu sukar. hari-hari yang tak kenal siang atau malam. badan pun sudah keletihan, gara-gara processor dalam kepala aku ni none stop running selama semingu ni..nasib baik tak hang je...

setelah seminggu aku hadapai dengan waktu tidur 2-3 jam je sehari (erk? mengalahkan budak exam?) dan bila dah selesai semua, terasa seolah-olah macam baru keluar penjara, ade rasa-rasa macam baru lepas berak angkara sembelit seminggu. heaven je rase...wakaka~ oh....otak tak dapat nak run dengan baik malam ni...aku mau rehat... aku mahu rehat... hari esok masih mendatang.

0 cakap-cakap: