Monday, August 9, 2010

maaf...

moga ramadhan kali ni lebih bermakna, membawa 1001 keberkatan dalam kehidupan. memberi manfaat dan kemakmuran...moga minda ini lapang, hati ini tenang ketika aku bersujud pada yang maha pencipta...

aku berharap kalian juga akan dapat menghayati dan menghargai erti ramadhan kali ini... hargailah ia, kerana ia hanya datang sekali dalam setahun... makmurkanlah ramadhan, penuhkan lah ibadah, jauhkanlah maksiat, jagalah hati, jagalah pandangan. bagi yang berpasangan, jagalah nafsu... aku bukan menyindir kalian, tapi sebagai peringatan pada diri ini yang sentiasa lalai dalam menjaga hukum-Nya... moga ramadhan kali ini membawa sinar baru dalam hidup aku dan kalian...moga ada pengertian dalam ibadah kalian...amin...

aku sedar, aku dah banyak melakukan kelalaian dalam menjalankan tanggungjawab aku sebagai khalifah di muka bumi ini.

0 cakap-cakap: