Wednesday, September 9, 2009

2nd day puasa+exam engineering math??update

ni bukan paper aku

wohoooo!!!!semalam aku dah dapat result paper ni..memang mendebarkan,memang mencemaskan,memang suspen habis..setelah lama menanti,(2 minggu kot??)akhirnya paper soalan n jawapan tu return ke tangan aku..mase lec panggil sorang2 tuk ambik paper tu aku memang cuak habis..leh lak dia announce markah top 5 dulu..aku bajet dalam kepala memang lingkup je la..aku tengok paper kat tangan le tu makin kurang n name aku x dipanggil2..n sampai habis paper tu name aku tetap x di panggil..bukan aku sorang,ade 8,9 orang yang name x dipanggil..cuak gak,apesal paper aku x de?x kan teruk sampai kne buang kot??argh!!!lec tu pun macam x tau kat ne,(lec tu baru menggantikan lec lame yang kiut miut dulu..yang ni pun kiut gak tapi bini orang)dia panggil aku,apehal pulak ni dalam hati aku cakap..rupanya dia suh aku amik paper len dalam bilik dia..huh...!!wat suspen je..rupenye ade paper yang tertinggal..aku pun g la kat bilik dia..tengok2 kat mane dia letak,carik2 jumpe atas rak..siap ade label unknown lg..ches!!unknown??ingat aku alien ape??aku tengok memang paper aku ade kat situ n markah yang cukup memberangsangkan..yay!!aku cukup epi..walau pun mase nak exam tu aku dah bengang tahap tapir..hehe..aku balik ke hall dengan senyuman sampai ke telinga..n aku bagi paper tu kat lec aku terus aku amik paper aku sekali..hehe..banga2..

1 cakap-cakap:

Baya said...

wah,terrernyer dia