Friday, February 19, 2010

cuaca panas,hati pun cepat panas....

kesian dak kecik ni, berpeluh2 dia...

masuk bulan febuari ni boleh dikatakak tiap2 hari panas membakar, tapi tak leh nak dibandingkan ngan time kat akhirat t...time matahari sejengkal dari kepala...ush..leh kata hari2 la aku dengar orang duk merungut..

empangan2 da nak kering..cuaca kepanasan ni gak mempengaruhi meter kerajinan aku... hari2 nak kuar g bank or ke mane2, perasaan malas tu menguasai diri nih..kalau kuar pun, balik ofis tu kompom macam baru balik dari jatuh longkang..lencun satu badan..bau pun kepam..hoh!! dah la kat ofis ni aircond dia macam kipas angin yg pakai bateri tu, angin ciput je..big boss x servis g...

mase cuti raya cina hari tu kat kampung pun leh tahan panas, setitik ujan pun x turun...tengahari je kompom aku menogelkan diri kat umah, duk depan kipas..peluh menitik2..tapi anak sedara aku leh rilek je main lari2...hoh..budak2 la katekan...

harap2 la cuaca panas ni cepat berlalu....


si hedgehog yin-yan

duh, panas gile

bulat yang buruk perangai

tido kat perut aku...

4 cakap-cakap:

sayong said...

1- sokong..perlu tukar lg template yg len..okeh..

2-sape budak kecik yg ngah men uno 2 labu??

3-bulat mcm pns jer..trkangkang..

lensa mata said...

1.dalam proses ler sayong..lum jumpe yang menarik...
2.budak kecik tu anak suah den, anak bungsu akak den yang kamceng tuh..
3.tu la dia, bulat si buruk perangai...

Anonymous said...

oh..mcm pns jer cuaca kt luar 2..budak2 pun smpi brpeluh2..kt mane time nie?

lensa mata said...

kat umah kampung....