Monday, February 1, 2010

bila muka dah biru rambut kelabu sambil berjalan tanpa baju

wosh...!!?ape kes aku jadi biru ngan rambut kelabu? pas tu ngan berjalan x pakai baju..?malu oh.... act tadi aku jalan2 kat blog sorang makhluk (jangan marah eh tuan blog???) ni n terjumpa la entri beliau yang menarik ni... entri pasal 1 web page yang leh ubah muka korang jadi kaler biru n berambut dreadlock. ape menatang tuh..?ape g...avatar la...haha...aku tgk macam menarik je, so aku pun try la... then the result jadi ghupe nih..ish2..ade gak ghepe avatar eh aku ni??

tsk...??wajah tak matang 2 tahun lepas...wahaha...

wajah kalau aku ada avatar..muka orang Na'vi...

bila marah...?

ha,ni kalau avatar aku ada masalah gender, jadi versi pompuan lak... haha...

agak2 naytiri leh tergoda ke?x pun jake sulley jadi konfius..?hakhakhak....!! korang try ar wat, macam menarik nih....

web: avatarizeyourself

0 cakap-cakap: