Tuesday, December 22, 2009

tergoda pada lelaki....?


er.....?nape tajuk post aku kali ni semacam je?aku seorang lelaki normal,hanya tertarik pada keayuan wanita sejati,tp kenapa tajuk tu macam tu sekali?sudah gay kah aku? tidak.... tidak sekali2...tidak mungkin...nauzubillah....

ok2,straight to the point,
cite dia macam ni, malam td mase aku niaga burger kat seksyen 16 fasa 1 bandar baru bangi (burger lori, depan shell), tak pasti jam berapa..aku tengah sibuk memasak n abang ipar aku tengah sibuk membungkus burger(kami jarang bercakap masa bekerja)...tak sempat menoleh kanan atau kiri, depan atau belakang tiba2 ekor mata aku tertangkap pada 1 figure yg cukup mengiurkan,dalam hati cakap "ush,model ke nak beli nih" tanpa sempat mengangkat muka aku mengagak seorang wanita seksi dengan baju ketat n berbuah dada besar.... yg empunya badan tu berdiri betul2 depan lori burger n tengok pada menu yang kitorang tawarkan. dalam hati agak terdetik "ape la pompuan tu,pakai baju mcm tak pakai baju" etc2 yg aku bebelkan dalam hati....

tiba2 empunya badan tu bersuara
"BANG....BURGER AYAM 1..." satu suara garau yang dibuat2 lembut mengoda meng-order....
er.....aku salah dengar ke?suara yang muncul tu lagi garau dari suara aku..aku sangka aku salah dengar n mungkin ade breder len meng-order, tp rupanya sangkaan aku meleset samasekali..
memang empunya badan tu yang meng-order.. satu figure yg aku sangkakan wanita rupanye JANTAN!!!! What The Fish!!! aku nak gelak dah,tp sedaya upaya menahan..takut customer tu kecik hati..abang aku?jangan tanya la....masing2 buat muka macho menahan gelak.. aku buat burger Manah(mamat+minah???) tu cepat2 n ble dah siap burger tu n dia pn dah bayar n dah pegi agak jauh, pecah gak ketawa kitorang...tak boleh tahan weh.... malam tu bile aku balik dari burger,aku terus kol rin n aku cite kat dia..dia pun ketawa...hehe...

ok, persoalan kat sini.
kenapa ade segolongan lelaki yang mengubah fizikal yang gagah menjadi sangat feminin dengan buah dada yang besar mengalahkan wanita sejati jalan ala2 catwalk n suara garau yang dia bajet lembut tu..?
ade pulak segolongan lagi lelaki yang macho,gagah,etc2..tp malangnya bernafsu pada lelaki normal lain...?
ade pulak wanita yang berlagak gagah mengalahkan lelaki, berpakaian lelaki n berlagak sebagai lelaki dengan buah dada di- bandage supaya dada yang menonjol nampak bidang..? malangnye tak de bulu kaki...?
aku cakap ni bukan atas pemerhatian kat banyak tempat, cukup aku katakan, pemerhatian aku ni cuma berkisar sekitar bangi je...baru kat bangi, dah banyak aku tengok..ape g kat luar sana..?
sama2 la kite fikirkan....

2 cakap-cakap:

scya lollita said...

tol gak an.
nme pown dnie akhr zaman

Aujinz said...

ade..
kalau kat area aku.. ko leh jilat jalan tar kate dier pompuan..

bila tgk IC.. adesss..sadis..