Thursday, October 8, 2009

alert!!!!!kemalasan parah melanda!!!


nape ntah sejak akhir2 ni aku rase cukup2 malas..even nak keje pun sangat2 la malas.. apekah....??mane aku dapat penyakit malas ni..??sape jangkitkan kat aku..??arghhhhh!!!!! bapak malas, malas, malas, malas, malas, malas!!! x tau la,pas habis raya semangat aku sume macam da ilang,always ngantuk x kire mase,act skrg aku ngah study tuk test ahad ni,but ke-malas-an lagi kuat pengaruh aku..so aku stop jap study,nak rest kan minda ni yang kusut,mengarut dan serabut ni..satu hape pun x masuk dalam kepala aku,KOSONG!! ape masalah aku ni,nak kate serabut pasal awek,aku x de awek g setakat ni,nak kate serabut masalah rumah tangga,rumah aku memang bertanga2 pun..masalah aku sekarang aku x tau ape masalah aku..cukup meng-disturb-kan minda..buat keje sume rase x best, ape yang patut aku buat tuk clearkan otak aku ni? KUSUT,SERABUT,MENGARUT...!! mungkinkah aku kusut ni sebab masalah malaysia-indonesia??ape kaitan..?aku bukan PM,aku bukan ORANG POLITIK,aku bukan ORANG PENTING,aku bukan ORANG BESAR, aku insan kecil, aku bukan sape2..aku cuma insan biasa!!dah la,nak taip post ni pon malas..bye2..

3 cakap-cakap:

Baya said...

rajin,rajin,rajin

chokio_nia said...

owh..sy pon tade penawar kpd awk nye penyakit..sbb saye sakit ne jugak..adeh

Ibu Ammar said...

jgn malas2, kalau nak wat entry malas jgn letak pic kucing..huhu..