Thursday, March 31, 2011

hachummm.....!!!!!

humangai.....bersawang, berdebu, berlumut dah blog nih...tuan rumah dah lame tak jenguk blog ni, kalau jenguk pun tak de buat apape, just tengok je la....hahaha~ nasib baik usup penari kebudayaan takde kat sini, kalau dia ada alamat kene bako la blog ni...okeh, berenti merepek sekarang.

sedar tak sedar sekarang dah nak masuk bulan 4... bulan 4 ke bulan april? same je kot...? tak kisah la, tapi sedar tak sedar aku dah nak habis 1 semester kat BMI nih... awal mei ni dah start exam pun. rasa cuak tu memang dah ade, tapi ntah le...masa yang ada tu rase macam makin dikejar makin dia lari...makin banyak aku buat lab, makin aku rasa aku tak tau...parah dah ni, tido tak cukup, makan tak cukup, kasih sayang punnnnn tak cukup...hahaha~

never mind about that, er...forget it, maybe....? hehe~ lepas habis exam ni bermula la event2 gile aku...haha~event outdoor yang menggila...right after habis exam ni aku akan ke pulau perhentian and then akan straight away ke sungai nenggiri lagi, layan main rakit kat sana sambil layan kursus BTN...kalau tak pernah ke nenggiri, cuba2 la cari peluang nak ke sana...tak rugi mencuba, ramai kot peserta yang tak pernah join outdoor activities terus jatuh cinta ngan outdoor lepas ke nenggiri nih...hehe... tapi sayangnye dalam trip kali ni aku tak dapat join 1 lagi team yang nak ke gunung stong kelantan pasal clash dengan tarikh sepupu aku kawin... sepupu kawin beb, tak kan tak pegi kot...sok aku kawin orang tak datang tak ke naya? masak aku nak abiskan nasik sekawah tu....hahaha~ lepas je kenduri kawen kat rumah sepupu aku, aku terus ke langkawi pulak...layan main laut lak...huhu~gila ah time cuti sem nanti...memang banyak berjalan ar...kalau ikut hati memang aku nak buat event bag packing jelajah 1 malaysia nih... tapi malangnye kekangan RM lor....hohoho~

insyaallah kalau ade sumber RM yang cukup aku nak try gak buat even bag packing 1 malaysia tuh... aku nak jelajah sume tempat best yg ada kat tanah tumpah darah aku ni sebelum aku jelajah tempat orang....travelling memang akan membuka mata kita... think.

0 cakap-cakap: