Sunday, September 5, 2010

ha.......ri......


dush...!! waktu aku menaip entri ni adalah waktu kebiasaan aku baru bangit nak sahur. tapi hari ni...? dah 20 jam mata ni celikkkkk je...huish...saje stay up malam ni, kene lak kene sakat dengan si beruang putih cik dyla qistina...terus je terbabas sampai waktu sahur ni. siap dia buat 1 entri khas lagi...hush...tersegan aku sendiri...(-_-")... rajin2 la usha blog beliau ye...? oh, lupe lak..beliau tengah aktif menulis novel tau: BIARKAN AKU PERGI. tapi aku tak sempat baca lagi...:P huhu~

owh...rase burger GCB masih segar kat lidah + baru bersahur corn flakes bersusu marigold...kih3~ kenyang gile kot...?

2 cakap-cakap:

Husna Adilah said...
This comment has been removed by the author.
lensa mata said...

hehe...mase taip entri ni teringan first komen dyla letak name si beruang putih...kih3~ oh...sekarang dah clear, xde confuse2 lagi...:)