Wednesday, March 24, 2010

menghitung hari......


hari2 yang dilalui terasa sangat pantas pergi...mingu ni aku rasakan cukup pantas berlalu, sudah 3 hari aku hantar surat resign, hanya semingu lagi yang berbaki tuk aku kerja kat cini...hurm..mungkin lepas ni aku jarang berbloging, jarang berfesbuk, jarang on line ym... mungkin masa yang selalunya sengang akan dipenuhi dengan aktiviti kerja... tu lah pilihan yang aku buat, aku yang memilih jalan ini.. mingu depan aku akan berada dalam situasi baru, persekitaran baru, kenalan baru...aku bermula semula dari bawah..harap2 pilihan yang aku buat ni tak salah.....

2 cakap-cakap:

chokio_nia said...

da wat istikarah dlu ke sblm buat keputusan ne??

lensa mata said...

er...x de buat pn..just menurut pandangan rasional,mmg patut aku ambik keje ni...bukan pe, lebih terjamin dengan adanya kwsp ngan socso....