Friday, January 15, 2010

mungkin kah ada?


aku sendiri tak tahu mngapa...sejak akhir2 ni aku hilang semangat tuk terus berdiri... longlai setiap sendi tuk menampung tubuh ini tuk terus bergerak ke depan...mengkin masanya semakin hampir... mungkin aku tak sempat mengapai cita2 yang aku kejar..aku tak tahu... semakin aku berfikir, semakin terasa masa tu semakin hampir..aku tahu, tempat yg paling jauh dan mustahil tuk kita pergi adalah sesat yang berlalu dan kematian sentiasa menghampiri...
sediakah aku bila hari itu datang?ape amalan yang akan aku bawa?ade ke orang akan mendoakan aku?aku sentiasa sibuk dengan duniawi terlalu sedikit masa aku luangkan untuk akhirat yang kekal abadi...
ya tuhan,ade ke tempat tuk aku disana?
ya tuhan, berilah aku kesempatan tuk mengucap ketika waktu itu tiba....

0 cakap-cakap: