Thursday, November 5, 2009

minda bebas

lepas seminggu aku bertapa,tertonggeng,tertiarap n terlentang akhirnya abis la exam yang tarakhir dengan secara rasminye SEMALAM...!!!!haha...kepala dah x kusut, jiwa dah x kacau cme badan je yang dah gle2 punye penat..x pe...x kisah punye...sabtu ni aku plan nak balas dendam, aku nak tido puas2...wahaha...!!!malam lak layan tgk wayang kat alamanda...cite ape..?aku x tau g... sumenye aku putuskan hari sabtu nanti..hehehe...watever..x kisah..setelah seminggu aku menahan nafsu tidur, nafsu nak lepak2, nafsu nak surf internet n nafsu serakah...?uks...!!??(termasuk ke?)
aku dah bebas akhirnye!!!!walaupun aku sedar kebebasan ni cme sementara je...x pe,kurang2 aku bebas sekarang....







gile bersepah bilik aku....ish2....mcm sarang tikus dah.....tapi sekarang dah kemas.....lalala....

3 cakap-cakap:

.::Cik Dara@Encik Teruna::. said...

ya Allah..semaknya..tkder ular keluar ke semak2 tu..rimas tul cik dara tgk..

MM said...

bapak~ siyes bersepah~ huhuhu kemas weyh~

dealova said...

fuh..
cnfirm 4flat ni..><