Tuesday, June 14, 2011

cuti panjang yang tak bermakna

arakian tersebutlah kisah seorang jejaka tampan yang sangat pemalu. jejaka yang masihnya memegang gelaran pelajar, menetapnya di sebuah lembah yang penuh dengan pekerjaan harian. akan tetapi bagi jejaka itu jua kebosanan lantaran meniti terlalu lama hari senggang seorang diri. adapun begitu jejaka itu tidak lah menganggur membuang waktu tanpa manafaat, akan tetapi jejaka itu tetaplah bekerja mencari nafkah dirinya. walaupun adakala dirinya bekerja namun tetap jua merasa kebosanan di dalam hatinya....

aduh, ape kene lak aku hari ni nak berbahasa lak...koh3~actually sekarang aku tengah cuti semester. dari 13-5-2011 sampai la 25-7-2011...huhu~sangat lah kebosanan aku sekarang ni. cuti2 ni nak main outdoor tak dak kaki lak. cume awal2 cuti hari tu je sempat layan main rakit kat sungai nenggiri...hoho~cuti2 ni biasak la...aku keje, carik duit sikit2 nak kasi tampung study...adeih, tapi ade masalah gak. bosan beb....kene hari aku kat site ok la, tapi kalau kene hari lepak kat ofis mcm hari ni..?? adush...sangat menjemu dan membekukan otak.... hurm, ingat nak naik bukit broga lagi la. kenape bukit broga lagi? dah berape kali ntah aku naik bukit tuh...kih3~ bukan ape...bukit broga tu yang paling dekat dan paling senang nak naik...hoho~ kire boleh la kalau nak buat fitness training...nak lari kejap dari huru hara duduk kat town, tension keje semua... kih3~ tau2 je la, kalau duk kat bangi ni macam mane...

erm, dah lame aku tak buat post ade gambar ye dak? actually kamera aku dah selamat bersemadi kat sungai nenggiri, kelantan nuh...huhu~ so sekarang aku dah xdak kamera lagi, handset samsung aku pun jin sekali dengan kamera tu bersemadi kat dalam sungai...koh3~ so sekarang aku masih lagi berkira2 nak angkat 1 kamera..mungkin DSLR D90?koh3~ dan bile aku dah ade kamera nanti aku akan berpindah ke blog baru, nak bukak buku baru dan cipta cerita baru...tapi blog ni aku tak akan padam macam tu je, sebab blog ni tempat mula2 aku mengarut, bersedih, gembira...kih3~ insyaallah aku akan kekalkan blog ni sebagai tanda ingatan yang aku pernah bahagia menulis di blog ni...:)

calo.....

2 cakap-cakap:

an nyek said...

hehe...sian gila, kamera bersemadi di sungai...last, slmbt menyambut sem baru dan selamat buka blog baru...smg blog baru lg sukses ^_^

Blogger said...

Look at the way my colleague Wesley Virgin's tale starts with this SHOCKING AND CONTROVERSIAL video.

Wesley was in the army-and soon after leaving-he unveiled hidden, "MIND CONTROL" tactics that the CIA and others used to obtain anything they want.

As it turns out, these are the EXACT same tactics tons of celebrities (notably those who "come out of nowhere") and elite business people used to become rich and successful.

You've heard that you only use 10% of your brain.

That's mostly because most of your brainpower is UNCONSCIOUS.

Perhaps this expression has even occurred INSIDE your own mind... as it did in my good friend Wesley Virgin's mind about seven years back, while riding an unlicensed, beat-up trash bucket of a car without a license and $3.20 on his debit card.

"I'm absolutely frustrated with living check to check! When will I become successful?"

You took part in those questions, isn't it right?

Your very own success story is going to be written. You need to start believing in YOURSELF.

WATCH WESLEY SPEAK NOW