Tuesday, October 5, 2010

...

lame rasenye aku tak jengah blog ni, banyak sangat benda nak kene setel and in the same time, konvo aku pun berlangsung dalam minggu ni gak-7 oktober 2010. letih yang teramat aku rase. dari hari jumaat straight tak berehat dengan cukup, tapi yang paling parah dari hari jumaat sampai semalam. aku just tido kat ofis sejam-dua jam je, then sambung keje lagi... hurm...gara2 nak kene kejar quotation yang kene hantar hari jumaat ni, adeih...tapi most of the important part dah selesai, so aku semalam agak lega la...

boleh ke KL kampus kota dengan senang hati...hari ni tadi rehearsal tuk convo pun dah selesai...sekarang ni aku kat ofis lagi, tension menghadap keje aku bukak jap blogger ni, rindu rasanya nak menaip, tinggalkan kenangan kat sini... ufff...lepas konvo nak kene lari lagi ke MARA, then nak run balik ke kampung atas sebab my best friend dari zaman kanak2 nak bersanding hari ahad ni 10/10/2010...but aku terpaksa datang awal sebab tarih tu clash dengan hari bersanding sepupu aku kat banting...adeih, terlalu banyak perkara nak kejar...sampaikan masa tuk diri sendiri pun aku tak sempat... kalau la ade insan tersayang disisi, mungkin aku tak dapat bagi komitmen dalam masa terdekat ni. buat masa ni aku just nak mantapkan diri aku lagi, mungkin baru fikirkan komitmen tuk berkeluarga...

memang sunyi bila berdiri sendiri, tapi tu la ganti untuk majukan diri.

0 cakap-cakap: